Ikona

Vlastivědná výprava do Prahy

6.10. 2021

Postřehy páťáků z Prahy

Lucka: Byla jsem v Praze už potřetí. Líbilo se mi: Stavovské divadlo, Podolská vodárna, Zlatá ulička, loďka, Aquapalace, Petřín. Byli jsme ubytovaní v hotelu Meda. Viděla jsem Tančící dům. Jezdili jsme metrem a tramvají, chodili jsme pěšky.

Bětka: DEN  PRVNÍ. Vstávali jsme ve 3:00. V Praze jsme byli ve 8:30. Byli jsme v Podolské vodárně, tam nám říkali o koloběhu vody a pak jsme jeli do Muzea Karlova mostu a na lodičky. Po lodičkách jsme jeli metrem na ubytování Meda. Viděli jsme Orloj. Byli jsme ve Stavovském divadle. Pak jsme jeli do Aquapalace Praha.

Naty: Do Prahy jsme jeli v úterý. Byli jsme tam až do středy. První jsme byli v Podolské vodárně. Pak jsme jeli do Muzea Karlova mostu a na projížďku motorovou loďkou. Šli jsme na Karlův v most a pak jeli na hotel a po hotelu jsme jeli do Česlic do aqupalace. Druhý den jsme jeli na Petřín a do Zlaté uličky.

Klaudi: Vstávala jsem ve 3:30, ve 4:09 nám jel vlak. Do Prahy jsme přijeli v 8:30. Jako první jsme šli do Podolské vodárny, bylo to tam hezké. Potom jsme jeli tramvají ke Karlovu mostu, tam jsme šli do muzea Karlova mostu a také jsme se projeli loďkou po Vltavě. Dostali jsme tam pití, perník a nanuk. Potom jsme šli přes Karlův most a jeli jsme metrem do hotelu Meda. Pak jsme jeli do Stavovského divadla, potom jsme šli kolem Karlovy univerzity a kaple Betlémské a viděli jsme Orloj a potom jsme jeli metrem a autobusem do Aquapalace  Praha Čestlice. Na hotel jsme přijeli ve 23:30. Další ráno jsme vstávali v 7:00, sbalili jsme se a šli na snídani a pak jsme jeli metrem na Pražský hrad. Šli jsme do Zlaté uličky a taky jsme šli na Daliborku a pak jsme jeli lanovkou na Petřín a taky jsme šli do zrcadlového bludiště a pak jsem už jsme jeli na vlak. Domů jsme přijeli ve 20:15. Bylo to tam SUPER.

Sebík: Přijeli jsme v 8:15. Jeli jsme tramvají do Podolské vodárny. Potom jsme šli do muzea Karlova mostu a na loďku. Potom na Orloj. Šli jsme okolo Betlémské kaple. Potom jsme jeli na akváč. Další den jsme šli na Pražský hrad a do katedrály Sv. Víta. Potom jsme šli do Zlaté uličky a do Daliborky a na Petřín a do zrcadlového bludiště a jeli jsme domů a tím skončil výlet

Venda P.:Navštívili jsme Stavovské divadlo, muzeum Karlova mostu, akvapalace Praha a katedrálu Sv. Víta. V Praze se mi líbilo.  Katedrála Sv. Víta je nejstarší kostel naší republiky.

Vendy O.:Katedrála Sv. Víta je náš nejstarší kostel. Když  zvenku zasvítí slunce na vitráže, tak uvnitř budou  osvětleny sloupce a ty jsou pak barevné. Pod katedrálou jsou schované mumie. Katedrála Sv. Víta je náš největší a nejkrásnější kostel.

Viky: Se školou jsme jeli do Prahy. Do Prahy jsme jeli vlakem už ve čtyři ráno. Přijeli jsme do Prahy a nejprve jsme šli do Podolské vodárny, potom jsme šli do Muzea Karlova mostu a na loďku. Potom jsme se šli ubytovat do hotelu Meda a jeli jsme do aguapalace Praha. Druhý den jsme šli do Katedrály sv. Víta, Pražského hradu, Stavovského divadla a na Staroměstské náměstí. Pak jsme vyjeli lanovkou na Petřín a pak jsme jeli vlakem domů.

Verča: Exkurze: muzeum Karlova mostu, projížďka motorovou loďkou, Podolská vodárna, aqupalace Praha, Stavovské divadlo, Pražský hrad. Prohlídky: Petřín, zrcadlové bludiště, Zlatá ulička, Daliborka, Karlův most, Orloj. Ubytování: hotel Meda, Praha 6, Dejvická.

Danek: V Praze jsme byli se školou na dva dny a jednu noc. Byli jsme ve Stavovském divadle, v katedrále Sv. Víta, v Podolské vodárně, v Muzeu Karlova mostu a na loďce, v aquapalace Čestlice a mnoho dalších. Já vám povím o Stavovském divadle, to bylo nejlepší. Stavovské divadlo, tam jsme byli na prohlídce, kde nám průvodce řekl různé věci. Jako jak je staré a tak. Dokonce tam hrál i Josef Kajetán Tyl nebo W. A. Mozart. Odehrálo se tam hodně divadelních představení a měli byste se tam jít taky podívat.

Sam: Ve čtyři ráno jsme museli být na nádraží v Komárově. Z Komárova jsme jeli do Ostravy. V Ostravě jsme nastoupili do Regiojetu, ale vstoupili jsme do špatného vagonu, tak jsme museli vystoupit a jít do předního vagonu, potom jsme jeli dál a bylo to fajn. Když jsme vystoupili, tak jsme šli do Podolské vodárny, pak jsme jeli do hotelu, a pak do katedrály Sv. Víta. Šli jsme okolo Karlova mostu a okolo Pražského hradu. V aquapalace Praha bylo fajn a ten hotel byl fajn. Fakt super zážitek.

Kuba:Na Vltavě a v aquapalace Praha.Hned jak jsme si v lodi sedli, tak nám dali perník a pití. Podepluli jsme Karlův most. Byl to zážitek. Taky se mi líbil aquapalace Praha a nejlepší byly tobogany, i když jsem na tobogany ze začátku vůbec nechtěl.