1. pololetí: TÝDENNÍ PLÁN 25. - 29. 9. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 9. - 13. 10. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 16. - 20. 10. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 23. - 27. 10. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 30. 10. - 3. 11. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 13.-17. 11..pdf, TÝDENNÍ PLÁN 20.-24. 11..pdf, TÝDENNÍ PLÁN 27. 11. - 1. 12. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 4. 12. - 8. 12. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 11. - 15. 12. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 18. - 22. 12. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 3. - 12. 1. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 15. - 19. 1. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 22. - 26. 1. .pdf, TÝDENNÍ PLÁN 29. 1. - 2. 2. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 5. 2. - 9. 2. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 12. 2. - 16. 2. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 19. 2. - 23. 2. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 26. 2. - 1. 3. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 11. - 15. 3. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 18. - 22. 3. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 25. - 29. 3. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 15. - 19. 4. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 22. - 26. 4. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 29. 4. - 3. 5. .pdf
TÝDENNÍ PLÁN 5. TŘÍDA 6. - 10. 5.
JAZYK ČESKÝ |
Procvičování – věta jednoduchá a souvětí – větné vzorce, určování spojek a příslovcí, základní skladební dvojice – podmět a přísudek – druhy, tvorba vět dle zadání Nové učivo – Druhy zájmen – seznámení, rozdělení ČTENÍ – Komiks – znaky, výzmamní autoři a jejich díla, 8. květen – Den vítězství – Proč si tento den připomínáme? - práce s textem SLOH – reklama – význam, manipulativní komunikace (pozitivní/negativní, řešení) – diskuze, práce ve skupině |
uč. str. 107 – 111 čtvrtek – diktát (koncovky přídavných jmen, shoda přísudku s podmětem, velká písmena) |
MATEMATIKA |
Procvičování – pamětné a písemné sčítání a odčítání desetinných čísel, porovnávání, nerovnice, slovní úlohy, převody jednotek Zaokrouhlování desetinných čísel G – tělesa – vlastnosti krychle a kvádru, rýsování sítí, výpočet povrchu, převody jednotek obsahu |
uč. str. 68 – 70 |
PŘÍRODOVĚDA |
Trávicí soustava – dokončení Vylučovací soustava – význam, funkce ledvin, pitný režim |
|
VLASTIVĚDA |
Mezinárodní společenství - EU, NATO, OSN Sousední státy ČR – Slovensko – pohoří, vodstvo, zemědělství, významná města, připomenutí společné historie s naší republikou |
pátek – opakovací test – kraje ČR |
JAZYK ANGLICKÝ |
Present simple – tvorba otázek s tázacími zájmeny (What, Where, Why, When, How) 4D – Mickey, Millie and Mut – reading (orientace v textu), otázky s DO (Do you like…?, Does he play,…?), práce ve dvojicích – rozhovory, vocabulary – free time activites |
|
|
HV – Kdyby tady byla taková panenka – 3 sloky
|
|